RSS

Erdemes megnézni!





Úgy gondoltam, második állomásnak éppen megfelelő lesz Hayao Miyazaki, a kedvenc rendezőm. Ő a Ghibli Stúdió egyik alapitó tagja. Nagyon sok szép animációs filmet rendezett meg, amelyek közül a kedvencem a Vándorló Palota ( Howl's Moving Castle). Szerintem jobb, mint a Disney rajzfilmek többsége (bár azokat is szeretem :D ). Egy kis változatosság nem árt, ugyebár? Egyik filmje Oscar-dijas lett, de mindegyiket érdemes megnézni. Nagyon sokat megtudhatunk belőlük a japán kultúráról. Mindenkinek ajánlom, kicsiknek, nagyoknak, egyszóval az egész családnak :D ! Videót sajnos nem tudtam feltölteni, de mindenkinek ajánlom, nézzetek meg legalább egy általa rendezett rajzfilmet. Aztán várom a véleményeteket :D .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Copyright 2009 Az én szobám. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy